Nu får virksomhederne mulighed for at løfte kundeoplevelsen inden for service
Få vejledning om dit valg af uddannelse
Prøv flere uddannelser på ét grundforløbNyt kursus for servicemedarbejdere
Servicetrainee inden for turisme og oplevelsesøkonomi
Her er et spændende kursusforløb for nye og eksisterende servicemedarbejdere, der vil lære basiselementerne inden for kundeservice. Det handler bl.a. om at servicere, præsentere, fremstille og tænke i salg – alt sammen til glæde for både medarbejdere og virksomheder.
Dette korte kursusforløb er på 10 dage og er sammensat af fem AMU-kurser:
- Fremstilling og servering af kaffe, kakao og te
- Præsentation af menuer
- Salgsteknik for salgs- og servicemedarbejdere
- Servering og service i restauranten
- Serviceorienteret betjening af gæster
På kurserne lærer servicetraineen bl.a. præsentationsteknikker og kommunikationsteorier, de lærer hvordan de yder positiv kundekontakt, afdækker gæsternes behov og yder mersalg, og de får forståelse for betydningen af et højt serviceniveau og at foretage opgørelser og afregninger.
Kurset starter den 22. maj, og sidste kursusdag er den 4. juni 2018.
Yderligere information om kurset samt tilmelding
Den 8. maj 2018.
Kontakt faglærer
Ole R. Hansen for flere informationer
orh@hansenberg.dk
Tlf.: 2917 3381
Økonomi
1.180 kr. for medarbejdere uden en videregående uddannelse.
Som virksomhed kan man modtage VEU-godtgørelse på kr. 849 pr. dag.