· Nyhed · Anne Louise Mikkelsen

Tillykke til årets første HTX-studenter

Signe Andresen, Emil Østergaard Jessen, Luka Hermansen og Simon Knudtzen er årets første HTX-studenter.

For omkring to uger siden var det vores EUX-studenter, som fik studenterhuerne på, og nu er det blevet HTX'ernes tur.

Glæden – og lettelsen – skinnede fuldstændig igennem, da årets første fire HTX-studenter fra HANSENBERG Tekniske Gymnasium gik ned ad gymnasiets store trappe for at få studenterhuerne på.

Signe Andresen, Emil Østergaard Jessen, Luka Hermansen og Simon Knudtzen havde mandag formiddag sammen været til eksamen i deres store projekt i teknikfaget Proces, levnedsmiddel og sundhed (PLS).

Nedenfor trappen ventede familiemedlemmer og venner spændt på firkløveret, som alle fik en flot studenterhue på.

Skal i gang med at læse

”Det er en lettelse at være færdig. PLS har været både et hårdt og et hyggeligt fag. Nu skal jeg forhåbentlig i gang med uddannelsen til fysioterapeut i Esbjerg”, fortalte Signe, da hun sammen med Emil, Luka og Simon havde sendt Dannebrog helt til tops på det grønne område omkring gymnasiet.

Signe Andresen sender Dannebrog til tops.

Nu skal jeg forhåbentlig i gang med uddannelsen til fysioterapeut i Esbjerg.

HTX-student Signe Andresen fra HANSENBERG Tekniske Gymnasium.

Held og lykke

Stort tillykke til vores fire første HTX-studenter – og held og lykke med den sidste eksamen til alle vores elever i 3.g.

Anne Louise Mikkelsen

Journalist og presseansvarlig

alm@hansenberg.dk+45 7932 0583
Journalist og presseansvarlig Anne Louise Mikkelsen