Tillykke til årets første HTX-studenter

Glæden – og lettelsen – skinnede fuldstændig igennem, da årets første fire HTX-studenter fra HANSENBERG Tekniske Gymnasium gik ned ad gymnasiets store trappe for at få studenterhuerne på.
Signe Andresen, Emil Østergaard Jessen, Luka Hermansen og Simon Knudtzen havde mandag formiddag sammen været til eksamen i deres store projekt i teknikfaget Proces, levnedsmiddel og sundhed (PLS).
Nedenfor trappen ventede familiemedlemmer og venner spændt på firkløveret, som alle fik en flot studenterhue på.
Skal i gang med at læse
”Det er en lettelse at være færdig. PLS har været både et hårdt og et hyggeligt fag. Nu skal jeg forhåbentlig i gang med uddannelsen til fysioterapeut i Esbjerg”, fortalte Signe, da hun sammen med Emil, Luka og Simon havde sendt Dannebrog helt til tops på det grønne område omkring gymnasiet.

“Nu skal jeg forhåbentlig i gang med uddannelsen til fysioterapeut i Esbjerg.
HTX-student Signe Andresen fra HANSENBERG Tekniske Gymnasium.
Held og lykke
Stort tillykke til vores fire første HTX-studenter – og held og lykke med den sidste eksamen til alle vores elever i 3.g.
Anne Louise Mikkelsen
Journalist og presseansvarlig
alm@hansenberg.dk+45 7932 0583